Ida Tyni

Business Analyst – CRM, Digital Banking & Customer Experience

Olen kokenut pankkiliiketoiminnan business analyst, jolla on vahva tausta monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämisestä. Viiden vuoden ajan olen vastannut asiakaspalveluprosessien, verkkosisältöjen ja järjestelmien kehittämisestä asiakaskokemuksen parantamiseksi. Olen kouluttanut käyttäjiä uusien järjestelmien käyttöön ja toiminut pääkäyttäjänä, varmistaen sujuvan toiminnan ja käyttäjien tuen.

Olen kehittänyt liiketoimintaprosesseja ja tehnyt muutosehdotuksia, jotka ovat helpottaneet toimihenkilöiden työtä ja tehostaneet palveluiden sujuvuutta asiakkaan näkökulmasta.

Viime vuosina olen työskennellyt CRM-projektissa liiketoiminnan määrittelijänä, keskittyen asiakaspalvelun prosesseihin, luottoriskienhallintaan, asiakkaan tuntemiseen (KYC) sekä rahanpesun ja terrorismin ehkäisyn vaatimuksiin. Toimin ketterästi eri toimittajien ja kehitystiimien välillä, etsien liiketoiminnalle soveltuvia ratkaisuja, jotka ovat teknisesti toteutettavissa, kustannustehokkaita ja täyttävät sääntelyvaatimukset.

Työskentelyssäni korostan käytännönläheisyyttä ja asiakaslähtöisyyttä, jotta ratkaisut tuottavat todellista arvoa sekä asiakkaille että henkilöstölle.

Avainosaaminen:

  • Monikanavaisen asiakaspalvelun kehittäminen
  • Järjestelmäosaaminen ja super user- rooli
  • CRM-projektiosaaminen liiketoimintalähtöisesti
  • Liiketoimintaprosessien kehittäminen
  • Ketterä yhteistyö eri toimittajien ja tiimien kanssa
  • Compliance- ja legal-vaatimusten huomiointi kehitystyössä
  • Asiakaskokemuksen parantaminen järjestelmien ja prosessien kautta
  • Ratkaisukeskeinen ja kustannustehokas kehitystyö
  • Viestintä ja dokumentointi liiketoiminnan ja IT:n välillä

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä niin keskustellaan miten voimme auttaa menestymään liiketoiminnan muutoksissa sekä It projekteissa varmistaen menestyksekkään läpiviennin.