Asiakkuuksien hallinnan osaaja

Pekka Salomaa

Asiakkuuksien hallinnan osaaja

Olen asiakkuuksien hallinnan ja asiakaskokemuksen digitaalisten ratkaisujen asiantuntija yli 20 vuoden kokemuksella. Työurani aikana olen toiminut monipuolisissa digitaalisten ratkaisujen kehittämisen rooleissa, kuten konsulttina (erityisosaamisalue CRM ja asiakaskokemus), liiketoiminta-analyytikkona, järjestelmän omistajana ja tiiminvetäjänä.

Minulla on vahva osaaminen liiketoiminnan tavoitteiden kirkastamisesta, digitaalisten ratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä liiketoiminnan ja IT:n yhteisten haasteiden ratkaisemisesta. Olen ollut mukana suunnittelemassa, implementoimassa ja jatkokehittämässä asiakkuusjärjestelmiä sekä suurissa kansainvälisissä ympäristöissä että pienemmissä organisaatioissa, julkisella ja yksityisellä sektorilla.

Työotteeni on asiakaslähtöinen, analyyttinen ja ratkaisukeskeinen. Vahvuuteni on kyky välittää syvää osaamistani ja innostustani eteenpäin sekä tiimeille että asiakkaille. Saan usein palautetta positiivisuudestani, selkeästä ja suorasta viestinnästäni sekä kyvystäni yhdistää eri sidosryhmien näkökulmat yhteiseksi tavoitteeksi sekä toimittaa selkeitä, intuitiivisia ratkaisuja. 

Avainosaaminen:

  • Asiakkuuksien hallinnan kehittämisen tukeminen
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen
  • Tiimin vetäminen
  • Sovelluskehitysprojektien onnistuminen
  • Vaatimusmäärittely
  • Ratkaisujen hyötyjen maksimointi
  • Prosessikehitys

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä niin keskustellaan miten voimme auttaa menestymään liiketoiminnan muutoksissa sekä It projekteissa varmistaen menestyksekkään läpiviennin.